Het einde in zicht

9 augustus 2019 - Hebron, New Hampshire, Verenigde Staten

Week 7

Locatie: Summer camp Wicosuta in New Hampshire

Reis: -

Het einde is in zicht! We gaan de laatste week in. En wat ben ik daar aan toe. Volgende week zondag vertrekken de kinderen en maandag vertrekken alle staff leden om 9.00 AM.

Je merkt dat de energie van alle staff leden sterk aan het dalen is. Onze tennislessen dalen qua kwaliteit in les geven, want we spelen alleen nog maar spelletjes. Wij als staff vinden dat niet erg want zo kunnen we zelf ook tennissen. We hebben vandaag, zondag en maandag nog een les dag en daarna is het tijd voor color war. Color war is de WCC van sessie twee. Color war is in twee teams in plaats van vier teams zoals in sessie 1. En daarna gaan we alles alweer afbouwen. We hebben eigenlijk nog maar een week over voor activiteiten en daarna worden alle spullen gepakt en alles opgeruimd.

Afgelopen dagen heb ik mijn reis na het zomerkamp geboekt. Het probleem daarvan is dat ik aan niks anders meer kan denken. Ik wil heel graag nu vertrekken. Terwijl we nog een week moeten. Ik denk er maar elke keer gewoon aan dat ik hier al bijna 8 weken zit (56 dagen) en nog maar 9 dagen te gaan heb. Als ik die 56 dagen heb overleefd dan kan ik die laatste 9 dagen ook nog wel aan.

Mijn reis na kamp gaat als volgt: Boston, New York, Washington DC, Miami, Curacao en Florida.

Samen met een van de meiden, Maddie, die ik hier heb leren kennen zit ik eerst een paar dagen in Boston. Zij vertrekt dan naar huis en dan reis ik door naar New York en Washington. In Miami ga ik samen met twee jongens, eentje waarmee ik hier tennis en de andere jongen werkt ook voor Wico, optrekken. Zij zitten ook in Miami als ik er zit. En dan vervolgens vertrek ik samen met Luna (vriendin uit Nederland die speciaal naar mij komt vliegen) en zitten we twee weken op curaçao. Uiteindelijk vlieg ik terug naar Miami en komt Hidde mij waarschijnlijk opzoeken en willen we een Florida roadtrip doen. Wat mijn stappen daarna zijn weet ik nog niet.

Ik ben tot op de dag van vandaag alle dagen van mijn kalender aan het afstrepen. Ik heb zo veel zin om te reizen. Ik heb mijn doelen hier bereikt en nu is het tijd om iets voor mezelf te gaan doen.

'Klein voorvalletje':

De ouders van de kinderen die hier rondlopen zijn allemaal rijk, anders ga je niet naar zo een extreem duur zomerkamp. De kinderen komen voor mij allemaal redelijk normaal over. Ze zijn niet arrogant, sommigen zullen dat wel zijn, maar ik ben ze nog niet in grote groepen tegen gekomen. Je valt alleen af en toe wel van je stoel als je er achter komt hoe hun huizen er uit zien of met wie hun ouders bevriend zijn. Zo heeft een van de meiden uit mijn bunk, Roxy, schijnbaar een erg bekende vader. Haar vader kende ik zelf niet. Maar toen we even in een kringetje zaten te vertellen over ons leven vertelde een van de andere meiden uit de groep dat Roxy wel een hele bijzondere gast op haar verjaardag had. De bijzondere gast was namelijk Ed Westwick, oftewel Chuck Bass van Gossip Girl. Ed Westwick is een extreem bekende acteur. Mijn mond viel open. Nu inmiddels heb ik ook even haar vader gegoogeld. Haar vader is een Amerikaanse club eigenaar, concertpromotor, filmmaker, tijdschrift uitgever en ondernemer uit NYC.

1. Robbert Woudstra:
    9 augustus 2019
    Hi Mijn, eindelijk ff tijd gehad om je blogs te lezen. Leuk wat je allemaal meemaakt. Wij zijn net terug uit de states. En ik vind het een raar land. Mooie natuur, maar ook veel vieze steden. Veel armoede en ook heel veel rijkdom. En dan anders dan wij in NL gewend zijn. Daar heb jij dus de kids van op camp. Veel plezier nog en geniet van de vrijheid. Dikke kus
  2. Bert:
    9 augustus 2019
    Lieve Willemijn, wat heb je weer een boeiend verslag gemaakt. Fijn om zo met je te kunnen meeleven. Ik wens je nog sterkte met de laatste loodjes en dan: goede reis en geniet!!! Liefs, opa Bert
  3. Wouter:
    10 augustus 2019
    He lieve Mijntje! Wat een leuk verslag weer en je merkt dat je al met je gedachten bij het reizen bent 😊 en je hebt het verdient! Wat heb jij een geweldige tijd achter de rug en hoe stoer heb jij je er door heen geslagen! Knap hoor. Live time experience! Nog ff doorbijten op de laatste 1,5 week en dan reizen!!! Yeah 😘🇺🇸
  4. Marjolijn:
    10 augustus 2019
    Hi lieve Mijn! Ik begrijp zo goed dat je nu de dagen aftelt! Nog even en dan lekker op reis! En super dat je met Luna naar curacao gaat! Nog 1 week! X